FAQ


Veelgestelde vragen:

Bij IsisArt is zijn de mogelijkheden haast onbeperkt.

Heeft u één van de volgende vragen:

  • >  Een schilderij uit onze collectie, maar in andere kleuren of afmeting
  • >  Een bekend schilderij nalaten schilderen, met uzelf of iemand
  •    anders erin verwerkt.  
  • >  2 Foto's (of meer) samenvoegen tot één mooi schilderij
  • >  Achtergrond aanpassen.
  • >  Van één foto of schilderij een 2-3-4-5 luik maken
  • >  Een eigen idee verwerken tot een uniek kunstwerk

Dan is het antwoord op alle bovenstaande vragen ja!


Andere vragen:


  • Hoe weet ik zeker dat ik het schilderij wel mooi vind of dat het wel staat?

  • Als u een schilderij laat maken op basis van een eigen foto, sturen wij u eerst foto's van het geschilderde schilderij  Als u dan nog veranderingen wilt hebben, is dit mogelijk. Pas als u helemaal tevreden bent, sturen wij het naar u toe.

  • Bij een bestelling uit onze eigen collectie heeft u de mogelijkheid om een advies op maat aan te vragen, voordat u tot een bestelling over gaat. U mailt ons dan een foto met daarop het interieur gedeelte waar het schilderij komt te hangen en wij maken een fotocompilatie met het schilderij van uw keuze en uw interieur. Zo krijgt u al een goed beeld hoe het uiteindelijke resultaat gaat worden.

  • Mocht het na ontvangst toch niet helemaal naar uw wens zijn, dan hebben wij de 14 dagen op zicht garantie. Niet goed, geld terug.


  • Hoelang duurt het maken van een schilderij?

  • Ieder schilderij wordt met de hand geschilderd. Dit heeft even tijd nodig. Ook heeft het een droogtijd nodig voordat er een beschermende vernislaag op kan. Sommige schilderijen zijn op voorraad en kunnen gelijk geleverd worden. Ook hebben een hoop schilderijen een levertijd van 7-9 dagen. Dit staat aangegeven bij het schilderij. Waar geen levertijd bij staat moet u rekening houden met een levertijd van ong. 4 weken. Mocht er vertraging optreden, dan brengen wij u hiervan direct op de hoogte.

  • Wat kan ik doen, als mijn schilderij na ontvangst beschadigd blijkt te zijn?

  • Ieder schilderij wordt zeer goed ingepakt voordat het verzonden wordt. Tevens wordt het verzekerd verzonden. Mocht na ontvangst blijken dat het schilderij toch beschadigd is, dan zorgen wij voor een oplossing. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. U dient na ontvangst het schilderij na te kijken op eventuele beschadigingen en ons binnen 2 dagen op de hoogte te stellen, door middel van foto's van de beschadiging

  • Kan ik korting krijgen als ik meerdere schilderijen bestel?

  • Indien u intresse heeft in meerdere schilderijen, dan is korting altijd bespreekbaar. Neemt u van te voren contact met ons op via mail, waarin u uw wensen duidelijk maakt en wij maken gratis en vrijblijvend een scherpe offerte voor u.

  • Kan ik de schilderijen ook van te voren bezichtigen of na bestelling ophalen?

  • Wij zijn een online webwinkel, en hebben geen showroom. Het is eventueel wel mogelijk om de schilderijen die we op voorraad hebben te bezichtigen. Dit is alleen op afspraak.

  • Wat houdt het Digikeur webwinkel keurmerk in?

  • Alleen winkels die zich houden aan de Nederlandse en Europese regel- en wetgeving mogen het keurmerk gebruiken op hun site. Bij eventuele geschillen kunt u altijd terecht bij een klachtencommissie. Uiteraard proberen wij het altijd eerst voor u op te lossen. Voor meer informatie over het Digikeur keurmerk kunt u terecht op hun site: www.digikeur.nl

  • Houd IsisArt rekening met de privacy van haar klanten?

  • Voor IsisArt is de privacy van haar klanten erg belangrijk. Daarom gaan we altijd
     erg zorgvuldig om met uw gegevens. Lees meer onze privacy regels

  • Is verzending onder rembours ook mogelijk?

  • Dit is mogelijk, neemt u daarvoor per mail contact met ons op. Aan rembours verzending zijn wel extra kosten verbonden van 10,00 euro per schilderij of cadeauartikel, ongeacht het bestelbedrag.


  • Mijn vraag staat hier niet bij

  • U kunt al u vragen stellen via het contactformulier. Wij beantwoorden uw vragen zo snel mogelijk.