IsisArt schilderijen winkel

FAQ


Veelgestelde vragen:

  • Hoe weet ik zeker dat ik het schilderij wel mooi vind of dat het wel staat?

  • Als u een schilderij laat maken op basis van een eigen foto, sturen wij u eerst foto's van het geschilderde schilderij.  Als u dan nog veranderingen wil hebben, is dit mogelijk. Pas als u helemaal tevreden bent, sturen wij het schilderij naar u op.

  • Bij een bestelling uit onze eigen collectie heeft u de mogelijkheid om een advies op maat aan te vragen, voordat u tot een bestelling over gaat. U mailt ons dan een foto met daarop het interieur gedeelte waar het schilderij komt te hangen en wij maken een fotocompilatie met het schilderij van uw keuze in uw interieur.

  • Mocht het na ontvangst toch niet helemaal naar uw wens zijn, dan hebben wij de 14 dagen op zicht garantie. Niet goed, geld terug.


  • Hoelang duurt het maken van een schilderij?

  • Ieder schilderij wordt met de hand geschilderd. Dit heeft even tijd nodig. Ook heeft het een droogtijd nodig voordat er een beschermende vernislaag op kan. Bij schilderijen waar geen levertijd bij staat moet u rekening houden met een levertijd van ong. 4 weken. Mocht er vertraging optreden, dan brengen wij u hiervan onmiddellijk op de hoogte.

  • Wat kan ik doen, als mijn schilderij na ontvangst beschadigd blijkt te zijn?

  • Ieder schilderij wordt zeer goed ingepakt voordat het verzonden wordt. Tevens wordt het verzekerd verzonden. Mocht na ontvangst blijken dat het schilderij toch beschadigd is, dan zorgen wij voor een oplossing. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. U dient na ontvangst het schilderij na te kijken op eventuele beschadigingen en ons binnen 2 dagen op de hoogte te stellen, door middel van foto's van de beschadiging.

  • Kan ik korting krijgen als ik meerdere schilderijen bestel?

  • Indien u intresse heeft in meerdere schilderijen, dan is korting altijd bespreekbaar. Neemt u van te voren contact met ons op via mail, waarin u uw wensen duidelijk maakt en wij maken gratis en vrijblijvend een scherpe offerte voor u.

  • Kan ik de schilderijen ook van te voren bezichtigen of na bestelling ophalen?

  • Wij zijn een online webwinkel, en hebben geen showroom.

  • Wat houdt het Digikeur webwinkel keurmerk in?

  • Alleen winkels die zich houden aan de Nederlandse en Europese regel- en wetgeving mogen het keurmerk gebruiken op hun site. Bij eventuele geschillen kunt u altijd terecht bij een klachtencommissie. Uiteraard proberen wij het altijd eerst voor u op te lossen. Voor meer informatie over het Digikeur keurmerk kunt u terecht op hun site: www.digikeur.nl

  • Houd IsisArt rekening met de privacy van haar klanten?

  • Voor IsisArt is de privacy van haar klanten erg belangrijk. Daarom gaan we altijd
     erg zorgvuldig om met uw gegevens. Lees meer onze privacy regels

  • Is verzending onder rembours ook mogelijk?

  • Dit is mogelijk, neemt u daarvoor per mail contact met ons op. Aan rembours verzending zijn wel extra kosten verbonden van 10,00 euro per schilderij of cadeauartikel, ongeacht het bestelbedrag.

Heeft u verder één van de volgende vragen:

  • Een schilderij uit onze collectie, maar kan die in andere kleuren of afmetingen?
  • Een bekend schilderij nalaten schilderen, met uzelf of iemand anders erin verwerkt.  
  • Kunnen 2 foto's (of meer) samengevoegd worden tot één mooi schilderij?
  • Achtergrond aanpassen mogelijk?
  • Kan van één foto of schilderij een 2-3-4-5 luik gemaakt worden?
  • Een eigen idee verwerken tot een uniek kunstwerk

Het antwoord op al deze vragen is JA, dat kan.

  • Mijn vraag staat hier niet bij

  • U kunt al u vragen stellen via het contactformulier. Wij beantwoorden uw vragen zo snel mogelijk.